loading...

اموزش قالب گیری خمیر لمینت متحرک دندان

اموزش قالب گیری خمیر لمینت متحرک کامپوزیت موقت سیار اسنپ اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل

بسیاری از زنانه و مردان به دنبال داشتن لبخندی جذاب هستند همه ما میدانیم یکی از عامل تاثیر گذار در لبخند ،دندان های شما میباشد سفید بودن و مرتب بودن دندان می تواند بر جذابیت لبخند تاثیر بگذارد در صورتی که ظاهر دندان شما خوب نباشد نباید نگران باشدی چون با پول همه مشکلات حل شدنی هست، راه های گوناگونی وجود دارد که می توانید به کمک آن ها ظاهر زیبای دندانیتان را باز گردانید.

 

 

لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل (Snap-on Smile) چیست 

 

 

 

 

لمینت متحرک اسنپ آن اسمایل (Snap-on Smile) چیست : 

 

اسنپ آن اسمایل نوعی زیبایی دندانی میباشد که چند سالی است مورد استفاده در سراسر دنیا قرار گرفته است اما مارک های متفاوتی دارد نمونه خانگی و نمونه دندانپزکشی که قیمت های متفاوتی هم دارد در نمونه خانگی قالب گیری با شخص میباشد و کیفیت معمولی دارد اما نمونه دندنسازی یعنی در لابراتوار ساخته میشود کیفیت  درجه یکی دارد یعنی اصل و اورجنیال است که قیمت بالایی هم به خود اختصاص داده است لمینت متحرک Snap-on Smile بادوام و مقاوم در برابر لکه های ناشی از سیگار کشیدن یا قهوه است، بنابراین کاربران می توانند در هنگام خوردن و آشامیدن از آن استفاده کنند منتها پیشنهاد میشود مواد غذایی با آن استفاده نشود چون همان طور که از نامش پیداست متحرک است و قابل جداشدن اما باعث میشود با هزینه کم زیبایی خاصی به دندانتان بدهید و برای کسانی که دوست ندارند دندان آنها تراشیده شود و هم میخواهند دندان طبیعی خود را داشته باشند و در کنارش هم دندان لمینت شده داشته باشند مناسب است.

 

  

 اموزش قالب گیری خمیر لمینت متحرک

 

 

  

اموزش قالب گیری خمیر لمینت متحرک :

 

معمولا چندین ترفند برای ساخت لمینت متحرک در خانه وجود دارد یک راه این است که خمیر را در آب جوش قرار بدهید زمانی که نرم شد ان را در قالب پلاستیکی بگذارید و بعد روی دندان خود قرار دهید و قالب گیری بدین شکل صورت میگیرد اما این پایان کار نیست نیست بلکه باید خودتان دستی ایراد های ظاهری را رفع نمایید مثلا خطوط بین دندانی ایجاد شود یا اضافه های خمیر چیده شود و هر موردی که بود خودتان باید دستی رفع نمایید اما ترفند دیگر قالب گیری این است که خمیر زمانی که نرم شد دیگر نیازی نیست در قالب قرار دهید بلکه باید ان را به صورت ورقه ای در بیاورد و این ورقه به اندازه ای باشد که خمیر کل دندان جلو را پوشش بدهد و بعد ان را د همان حالت شکل دهید تا فرم دندان شما را بگیرید و با چاقو یا قیچی ایراد ها را رفع نمایید.

 

 

 

نگهداری اسنپ آن اسمایل چگونه است


 

 

نگهداری اسنپ آن اسمایل چگونه است : 

 

این وسیله مثل همه چیزهای دیگر باید تمیز شود چون قسمتی از بدن شما خواهد شد پس باید با استفاده از هر دو دست بگیرید و آن را به آرامی ازروی دندان خارج نمایید و توجه نمایید هیچ وقت آن را فشار ندهید یبا بیش از حد خمیده نشود مخصوصا اگر نمونه دندانسازی دارید بسیار باید مراقب باشید چون چند میلیون هزینه کرده ایدبعد از هر استفاده اسنپ آن اسمایل را با مایع شوینده آبکشی نمایید.اگر داخل قسمتهای داخلی لمینت نیاز به تمیز شدن داشت با استفاده از مسواک نرم تمیز نمایید بعد تمیز شدن آن در در محلی قرار بدهید که تمیز باشد و بعد خشک شدن میتوانید داخل محفظه مخصوص به خود قرار بدهید تا در مواقع نیاز به راحتی از آن استفاده نمایید.

 

  

چرا نباید شب ها از لمینت موقت استفاده کرد

 

 

 

چرا نباید شب ها از لمینت موقت استفاده کرد :

 

توصیه می شود که شخص قبل از خواب، اسنپ  لمینت متحرک را از دهان خود خارج نمایید اما در برخی از مواقع که بیمار دندان قروچه دارد  ممکن است دندان پزشکوصیه کند که حتما در موقع خواب هم استفاده نماید البته حتما اگر دکتر تجویز کرد و اون روکش ها هم معمولا مخصوص هستند اما استفاده از کامپوزیت در خواب ممکن است باعث اسیب رساندن به لمینت شود مخصوصا اگر نمونه دندانپزشکی را خریداری کرده اید باید بیشتر این موارد را رعایت نمایید چون اگر اسیب ببیند چند میلون ضرر خواهید کرد اما لمینت خانگی قیمت پایینی دارد و اسیب هم ببیند هیچ چیزی را از دست نداده اید.

 

  

 

اموزش طریقه قالب گیری خمیر لمینت متحرک اسنپ اسمایل سو اسمایل

 

 

 

جمع بندی :

لمینت های سرامیکی یا کامپوزیت گزینه ای طولانی مدت برای پوشاندن ظاهر عیوب دندانی هستند. بنابراین عمر  بیش از 8 سال برای کامپوزیت و برای سرامیک عمری حدود 20 سال میشود در نظر گرفت . لمینت های دائمی نیز به صورت سفارشی با استفاده از قالب های دندان های ساخته می شوند. در حالی که لمینت سایر عمر کوتاهی دارد، در اندازه های خاص تولید می شود و استحکام و مقاومت لمینت ها را ندارد.

djmorgan بازدید : 23 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 زمان : 21:22 نظرات (0)

ساعت مچی سیتیزن به همراه قیمتشان در خرداد 1399

 

ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS

 

ساعت مچی سیتیزن به همراه قیمتشان در خرداد 1399

 

 

 

ساعت مردانه سیتی زن (CITIZEN) مدل HT-416MS، 1399watchs2020.loxblog.com ساعت سه موتوره با موتورهای ژاپنی پرقدرت است و مجهز به کرنومتر می باشد. قاب و بند این ساعت زیبا از جنس استیل بوده و دو رنگ طلایی-نقره ای می باشد.انواع ساعت مچی سیتیزن استیل  این ساعت مچی مردانه تا عمق 50 متری ضد آب بوده و دارای گارانتی 24 ماهه موتور و ثبات رنگ است و همراه با جعبه چوبی مخصوص برای مشتریان ارسال می شود که برای هدیه به همسر یا نامزد شما بسیار مناسب است.

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

زمان تحویل فوری (بیشتر بدانید)
امکان پرداخت هزینه درب منزل
2 روز ضمانت بازگشت کالا
 
 
به

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

مشخصات

برند سیتی زن (CITIZEN)
مدل HT-416MS
مناسب برای آقایان
درجه کیفیت کپی با کیفیت بسیار بالا (High Copy)
موتور سه موتوره (ساخت ژاپن)
جنس بند استیل
جنس قاب استیل
رنگ قاب طلایی-نقره ای
رنگ بند طلایی-نقره ای
رنگ صفحه مشکی
تاریخ شمار دارد
نشان دهنده ایام هفته ندارد
وزن 178 گرم
قطر صفحه 3.8 گرم
ضخامت بدنه 1.2 گرم
عقربه های شب تاب دارد
کرنومتر یا کرنوگراف دارد
مقاوم در برابر آب هست
میزان مقاومت 50 متر
نوع قفل بند دستبندی ضامن دار
جعبه دارد
منبع انرژی باطری
گارانتی 24 ماهه موتور و ثبات رنگ

توضیحات

مشخصات ساعت مردانه بند استیل CITIZEN مدل HT-416MS

این ساعت مچی مردانه بسیار زیبا سه موتوره بوده و مجهز به کرنومتر یا کرنوگراف می باشد و به غیر از عقربه های اصلی، سه عقربه کوچک دیگر نیز درون صفحه آن دیده می شود که هم کارایی آن را در زمان گیری افزایش می دهد و هم بر زیبایی و جذابیت آن به شکل محسوسی افزوده است.

قاب و بند این ساعت مردانه از جنس استیل بسیار باکیفیت بوده و رنگ آن طلایی-نقره ای می باشد که ثبات رنگ آن به مدت 24 ماه از تاریخ خرید گارانتی می شود.

این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و مجهز به موتورهای ساعت مردانه سیتی زن ساخت 

 

ساعت مچی مردانه ساعت مچی سیتیزن استیل زنانه سه موتوره سیتیزن CITIZEN
695,000تومان
(۱۱ ساعت پیش)
فروشندگان (1)
ساعت مچی سیتیزن مدل AT2144-54E
4,689,000تومان
(۱۱ ساعت پیش)
فروشندگان (3)
ست زنانه و مردانه 3 موتوره سیتیزن کد 305
790,000تومان
(۱۱ ساعت پیش)
فروشندگان (1)
ساعت مچی سیتی زن مدل BN4044-15E
٪8
6,747,100
6,190,000تومان
(۱۱ ساعت پیش)
فروشندگان (2)

 

ساعت مچی سیتی زن مدل BF2018-52E
٪10
1,199,000
1,079,000تومان
(44 دقیقه پیش)
فروشندگان (4)

 

djmorgan بازدید : 58 سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 زمان : 19:06 نظرات (0)

 

 

هر چند وقت یکبار، تتلو در صفحات شخصی خود در اینستاگرام، عکس خالکوبی های بدنش را که بیشتر شبیه به دفترچه نقاشی می ماند، منتشر می کند. او به تازگی عکس الاغی را روی پایش خالکوبی کرده و این نماد را به عنوان نمادی برای حمایت از حیوانات نامیده است!

 

یکی از این بازیکنان علاقه مند به خالکوبی، دژاگه است، او پیش از اینکه به ایران بیاید به مدیران فدراسیون فوتبال قول داده بود که هیچ وقت خالکوبی هایش را نمایان نکند. احتمالا به دلیل همین قول بوده که او مجبور است در مسابقات تیم ملی در تابستان هم زیر پیراهنش، تی شرت یقه اسکی بپوشد. البته این بازیکن در بازی های خارج از کشور قولش را زیر پا می‌گذارد.

 

چرا بازار کار تاتوکارها رونق گرفته است و چگونه بايد موفق بود ...... دوشنبه 98/11/7
وسايل مورد نياز براي کار خالکوبوي شابلون تاتو بدن ...... دوشنبه 98/10/2
انواع نکات در مورد شابلون تاتو موقت دائمي براي افراد ...... يكشنبه 98/10/1
طريقه تاتو شابلون سلفوني E1 VOICE COSMETIC ...... دوشنبه 98/9/18
چگونه تبديل به يک تاتو آرتيست شابلون کار و اسپري زن تاتو شويم؟ ...... سه شنبه 98/4/4

 بازار کار تاتوکارها رونق گرفته 

چگونه تاتو آرتیست شویم

وسایل مورد نیاز شابلون تاتو 

انواع نکات شابلون 

طریقه تاتو 

 

 

 

درآمد تاتوکار‌ها چقدر است؟ 

 

يادگيري معنا و مفهوم طرح هاي شابلون خالکوبي تاتو بدن 2020 ...... يكشنبه 98/11/6
اشتباهات رايج شابلون خالکوبي تاتو اقايان و خانوم ها ...... يكشنبه 98/10/1
يک خانوم به دليل اشتباه تاتو کار نام پسرش را عوض کرد ...... شنبه 98/8/4

وسایل مورد نیاز برای کار خالکوبوی شابلون  تاتو بدن

 

وسایل مورد نیاز کار تاتو بدن

وسایل طراحی برای تتاتو بدن  اعم از:

مداد، ماژیک و خودکار

مداد تراش

انواع نکتات در مورد شابلون تاتو موقت دائمی برای افراد

مطلب مرتبط: 50 بهترین مدل طراحی ناخن مناسب محل کار و مهمانی

11. لباس راحتی بپوشید

وقتی قرار است تاتو جدیدی بزنید، ممکن است وسوسه شوید تا لباس‌های زیبایی بپوشید، و به محض انجام تاتو بدن ، عکس‌های‌تان را با تتوی جدید داخل اینستاگرام بگذارید.

 

 

چگونه تبدیل به یک تاتو آرتیست شابلون کار و اسپری زن تاتو شویم؟

چقدر زمان لازم است که به یک تاتو آرتیست حرفه ای تبدیل شوید ؟ ?

چون به نظرتان تاتو یک هنر جذاب و باحال است، دلیل نمی شود کورکورانه و بدون تسلط وارد آن شوید؛ حرفه ای شدن در آن سالیان سال طول می کشد. هم چنین تصور نکنید که همان ابتدای کار می توانید مانند تاتو آرتیست هایی که 5 یا 10 سال تجربه دارند، در آمد داشته باشید. تاتو شکلی از هنر است که زمانی که به درستی انجام شود، بسیار قابل احترام می باشد. اما تنها کار و تلاش زیاد و سال‌ها تجربه می‌تواند به تاتو آرتیست ها اعتماد به نفس در تواناییشان بدهد. همچنین می تواند نتیجه مقداری از دانش یا درس گرفتن از اشتباهات باشد.

 طریقه تاتو شابلون سلفونی ( 1 )

انواع نکتات در مورد شابلون تاتو موقت دائمی ( 1 )وسایل مورد نیاز برای کار خالکوبوی شابلون ( 1 )چگونه تبدیل به یک تاتو آرتیست شابلون ( 1 )چرا بازار کار تاتوکار‌ها رونق گرفته است و چگونه باید موفق بود

 

 

 

djmorgan بازدید : 60 دوشنبه 07 بهمن 1398 زمان : 19:27 نظرات (0)

خريد ارزان قيمت ساعت مچي اسپرت شيك زنانه مارك لاروس رنگ مشكي اصلي جدیدترین ارائه کمپانی محبوب و معتبر Quartz می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند پلی کربنات ضد حساسیت می باشد که مانند یک دستبند  روی دست خودنمایی میکند و ساعت ظریف و شیک آن زیبایی این محصول را دو چندان میکند. این ساعت در 3 رنگ بند صفحه  متنوع با کیفیت بالا همراه با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمتی استثنایی از فروشگاه ما سفارش دهید .

 

 

 

خريد ساعت مچي اسپرت زنانه لاروس

 

 

 

فروش آنلاين ساعت مچی زنانه لاروس طرح زنانه دخترانه رنگ سياه خرید ساعت مچی با کلاس و اسپرت برای همه خانم های محترم که تمایل به استفاده از ساعت مچی های مارک و معتبر دارن خرید ساعت زنانه لاروس Laros تحولی در صنعت ساعت مچی است شما هم می توانید این ساعت مچی متفاوت و خاص را با خیال راحت خریداری نمایید. خرید پستی در صورتی که به دنبال خرید هدیه هستید خرید لاروس Laros زنانه اسپریت را به شما پیشنهاد می کنیم. تصاویری از این ساعت زیبا در زیر آمده است که می توانید به زیبایی آن پی ببرید.

 

خريد ساعت مچي زنانه

djmorgan بازدید : 147 چهارشنبه 27 آذر 1392 زمان : 1:46 نظرات (0)

خريد ساعت مچي سواچ رنگ مشكي

رنــگ مشـــكي

طــراحي منحصــر به فرد ســال 2012

ویژه مشکل پسندان 

يك ساعت فوق العاده شيك و جديد

براي شما كه مي خواهيد به روز باشيد

راز شيك پوش شدن  اينجاست

ساعتي فوق العاده زيبا براي نسل جوان

دستان شما در اختيار جذابيت ...

 

 

خريد ساعت مچي سواچ رنگ مشكي

 

 

قیمت :12900تومان

     آخرین چیزی که برای جذابیت

نیاز داریدساعتی فوق العاده زیبا،

 جدید و خیره کننده ،هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد … 

يك ساعت اسپرت براي شیک پوشان  

برای شما كه می خواهید به روز باشید

راز شیك پوش شدن اینجاست!

متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید 

 

فوق العاده شيك و زيبا  

djmorgan بازدید : 75 سه شنبه 04 تیر 1392 زمان : 1:16 نظرات (0)

سفارش ساعت سواچ طلايي 2013

راز شيك پوش شدن  اينجاست

ساعتي فوق العاده زيبا براي نسل جوان

دستان شما در اختيار جذابيت ...

 

 

سفارش ساعت سواچ طلايي 2013

 

 

قیمت :14500تومان

 

      آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید، ساعتی فوق العاده زیبا

 جدید و خیره کننده ،هديه اي مناسب

براي آنكه دوستش داريد …

يك ساعت اسپرت براي شیک پوشان  

برای شما كه می خواهید به روز باشید

 

راز شیك پوش شدن اینجاست!

 

متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید 

 

قیمت :14500تومان

      

djmorgan بازدید : 76 سه شنبه 04 تیر 1392 زمان : 1:16 نظرات (0)

يك ساعت فوق العاده شيك و جديد

 براي شما كه مي خواهيد به روز باشيد

راز شيك پوش شدن  اينجاست

ساعتي فوق العاده زيبا براي نسل جوان

دستان شما در اختيار جذابيت ...

 

خريد پستي ساعت سواچ مردانه

 

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید، ساعتی فوق العاده زیبا

 جدید و خیره کننده ،هديه اي مناسب

براي آنكه دوستش داريد …

يك ساعت اسپرت براي شیک پوشان   

برای شما كه می خواهید به روز باشید 

راز شیك پوش شدن اینجاست!

متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید 

 

djmorgan بازدید : 74 سه شنبه 04 تیر 1392 زمان : 1:15 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 525
  • بازدید کلی : 2,729